dc.contributor.author |
Vidhanagamage, S. |
|
dc.contributor.author |
Dilhani, D. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-18T09:37:35Z |
|
dc.date.available |
2021-08-18T09:37:35Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-03 |
|
dc.identifier.citation |
Vidhanagamage, S. & Dilhani, D. (2021). පාසැල් හැර ගිය තරුණ තරුණියන්ගේ ජීවන ඉලක්ක හා වැඩ ආකල්ප හැඩ ගස්වා ගැනීම සඳහා විධිමත් වත්තීය මාර්ගෝපදේශ උපදේශයේ අවශ්යතාව පිළිබඳ අධ්යයනය - මාතර දිස්ත්රික්කය ඇසුරින්. 18th Academic Sessions, University of Ruhuna, Matara, Sri Lanka. 121. |
|
dc.identifier.issn |
2362-0412 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.lib.ruh.ac.lk/xmlui/handle/iruor/3510 |
|
dc.description.abstract |
වර්තමාන වැඩ ලෝකයේ පවතින රැකියා අවස්ථා සමග රැකියා අපේක්ෂිත තරුණ ප්රජාවගේ හැකියාවන්, ලැදියාවන් සුදුසුකම් අත පවතින ලනාගැලපීම ලහ්තුලකාට ලගන උේගත වන රැකියා වියුක්තිය සමා ය තුල ලබාලහෝ කාලයක පටන් පවතින අර්බුධයකි. ත ඟකාරී වැඩ ලලෝකයට ගැලලපන ආකා යට තරුණ ප්ර ාව ශක්තිමත් කිරීම සමාජීය වගකීමකි. තරුණ ප්ර ාව තම හැකියාවන්, ලැදියාවන් හා ලපෞරුෂ ගතිලක්ෂණ හදුනා ගනිමින් සය අනාගත ගමන් මග සැලුම් කිරීම, සිංකීර්ණ වැඩලලෝකය තුල තනිවම කල හැක්කක් ලනාලව්. එහි දී දක්ෂ, ුදුුකම් ලත් වෘත්ීය උපලේශකවරුන්ලේ සහාය අතයවශය ලව්. එලස් ලනාවන කල ත ගකාරීව බිහි වන වෘත්ීය පුහුණු කඩවලට හු වී ඔවුන් කාලය, ධනය වැය ක මින් වැඩ ලලෝකය තුල අත මිං ලව්. ඒ තුල අලේක්ෂා භිංගත්වලයන් පිරි අසහණකාරී තරුණ පිරිසක් සමා ය තුළ බිහි ලව්. එය ටකට හිතක තත්වයක් ලනාලව්. ලමකී තත්ත්වය තවදු ටත් අධයනය ක නු වස්මාත දිස්ීක්කලේ පාසැේ හැ යන තරුණ තරුණියන්ලේ ජීවන ඉලක්ක හා වැඩ අකේප හදුණා ගනිමින් ඔවුන්ට විධිමත් මාර්ලගෝපලේශණ ලස්වාවක අවශයතාව ලපන්වා දීම සහ ඒ ලවනුලවන් ගත හැකි ක්රියාමාර්ග ලයෝ නා කිරීම ලමම අධයයනලේ අ මුණයි.. |
en_US |
dc.language.iso |
si_lk |
en_US |
dc.publisher |
University of Ruhuna |
en_US |
dc.subject |
රැකියා ආකල්ප |
en_US |
dc.subject |
ජීවන ඉලක්ක |
en_US |
dc.subject |
වෘත්තීය මාර්ගෝපදේශනය |
en_US |
dc.subject |
අධයාපන හා වෘත්කීය සුදුසුකම් |
en_US |
dc.title |
පාසැල් හැර ගිය තරුණ තරුණියන්ගේ ජීවන ඉලක්ක හා වැඩ ආකල්ප හැඩ ගස්වා ගැනීම සඳහා විධිමත් වත්තීය මාර්ගෝපදේශ උපදේශයේ අවශ්යතාව පිළිබඳ අධ්යයනය - මාතර දිස්ත්රික්කය ඇසුරින් |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |