Abstract:
සමස්ථ ලෝක ප්රජාව මෑත යුගයේ මුහුණදුන් ප්රධානතම තාක්ෂණික විපර්යාස නම් අන්තර්ජාලයේ ප්රවේශය යැයි හඳුන්වා දිය හැක. සියළු කේෂ්ත්රයන් කරා මෙහි බලපෑම එල්ල වූ අතර ඒ නිසාම ආර්ථික, සමාජීය, සංස්කෘතිය, දේශපාලන හා තාක්ෂණික අංශය වෙනස්වීමට ලක්විය. ඒ නිසාම ඊට අනුව යමින් කටයුතු කිරීමට සිදුවිය. මෙකී අන්තර්ජාලය ව්යාපාරික ප්රජාවට මෙන්ම අලෙවිකරණයට ද විවිධ අයුරින් බලපාන ලැබු අතරම ඊට අනුගත වීමට නූතන අලෙවිකරණ කලමනාකාරිත්වයට වුවද සිදුවනු ඇත.