dc.contributor.author |
නානායක්කාරවසමි, ශිශිර චන්ද්රතිලක |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-17T07:14:42Z |
|
dc.date.available |
2023-08-17T07:14:42Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.lib.ruh.ac.lk/xmlui/handle/iruor/14161 |
|
dc.description.abstract |
සමස්ථ ලෝක ප්රජාව මෑත යුගයේ මුහුණදුන් ප්රධානතම තාක්ෂණික විපර්යාස නම් අන්තර්ජාලයේ ප්රවේශය යැයි හඳුන්වා දිය හැක. සියළු කේෂ්ත්රයන් කරා මෙහි බලපෑම එල්ල වූ අතර ඒ නිසාම ආර්ථික, සමාජීය, සංස්කෘතිය, දේශපාලන හා තාක්ෂණික අංශය වෙනස්වීමට ලක්විය. ඒ නිසාම ඊට අනුව යමින් කටයුතු කිරීමට සිදුවිය. මෙකී අන්තර්ජාලය ව්යාපාරික ප්රජාවට මෙන්ම අලෙවිකරණයට ද විවිධ අයුරින් බලපාන ලැබු අතරම ඊට අනුගත වීමට නූතන අලෙවිකරණ කලමනාකාරිත්වයට වුවද සිදුවනු ඇත. |
en_US |
dc.language.iso |
si_lk |
en_US |
dc.publisher |
ව්යාපාර පරිපාලන අධ්යනාංශය, රුහුණ විශ්වවිද්යාලය,මාතර , ශ්රී ලංකාව |
en_US |
dc.title |
අන්තර්ජාලය හා අලෙවිකරණ තොරතුරු පද්ධතියට එමගින් වූ අපහසුව හා බලපෑම. |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |